Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна на крушки на фарове на 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Вижда се един голям пластмасов черен капак и капачките на съдовете за течност за чистачки, масло, спирачна течност и стига толкова Даже нямат щека за маслото! Всичко е със сензор, което лично аз отчитам като недостатък (просто не вярвам на датчици. Както е казано око да види, ръка да пипне)
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #17
      Направо искарай целия фар

      Comment


      • #18
        аз на моята съм и сменявал всички крушки отпред включително ксенона и лед габарити всичко е трудно но наи голяма мизерия е Халогена... При сменянето на габарити искам да кажа че е по трудно изваждането колегите по горе са го обяснили а връщането обратно на Фасунката обратно е наи лесно като включите самия габарит и го наблюдавате през фара... става Идеално бързо.. Отностно халогените моя ЛЕВИЯ забелязъх че е ГРЕЕ и околу него е потъмнил рефлектора и леко стъклото като извади крушката и я смених с друга го пуснах и видях че започва да грее и да изважда пушек по малко ..от тогава и не ги използвам. Нека ако някои го е имал тоя проблем или е на ясно да ме Просветли.. Благодаря..!!!
        Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от A.Arabadzhiev Покажи съобщение
          аз на моята съм и сменявал всички крушки отпред включително ксенона и лед габарити всичко е трудно но наи голяма мизерия е Халогена... При сменянето на габарити искам да кажа че е по трудно изваждането колегите по горе са го обяснили а връщането обратно на Фасунката обратно е наи лесно като включите самия габарит и го наблюдавате през фара... става Идеално бързо.. Отностно халогените моя ЛЕВИЯ забелязъх че е ГРЕЕ и околу него е потъмнил рефлектора и леко стъклото като извади крушката и я смених с друга го пуснах и видях че започва да грее и да изважда пушек по малко ..от тогава и не ги използвам. Нека ако някои го е имал тоя проблем или е на ясно да ме Просветли.. Благодаря..!!!
          И аз го имах тоя проблем, след като ми изгоря единия халоген си купих филипс+20%, но се оказа адски силна крушката и наистина грее много и като забелязах че започва да топи рефлектора около себе си веднага я махнах и сложих обикновенна, от тогава нямам проблеми.
          Стъклото като го забършеш отвътре ще се оправи.
          Alfa Romeo 147 "Selespeed"
          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mik mik Покажи съобщение
            И аз го имах тоя проблем, след като ми изгоря единия халоген си купих филипс+20%, но се оказа адски силна крушката и наистина грее много и като забелязах че започва да топи рефлектора около себе си веднага я махнах и сложих обикновенна, от тогава нямам проблеми.
            Стъклото като го забършеш отвътре ще се оправи.
            Хмм аз до момента съм сменял само габаритите с Philips Blue Vision защото единия беше заминал (Osram сини крушки бяха някакви предишните, не знам дали са оригиналните). Не съм забелязал крушките да греят много, но не съм и проверявал като се замисля. При мен всичко ми се стори доста удобно направено - достъп до крушките и тнт. Обаче онзи ден забелязах, че стъклото на фаровете ми се запотява отвътре и искам да го почистя, та ако някой има идея как се сваля фара на 147 фейс да казва. И евентуално причина за запотяването - видимо няма никакви щети, нормално ли е?
            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mik mik Покажи съобщение
              И аз го имах тоя проблем, след като ми изгоря единия халоген си купих филипс+20%, но се оказа адски силна крушката и наистина грее много и като забелязах че започва да топи рефлектора около себе си веднага я махнах и сложих обикновенна, от тогава нямам проблеми.
              Стъклото като го забършеш отвътре ще се оправи.
              Благодаря ти колега.. но уш крушката е обикновенна.. нз излиза леко пушек и мисля да сложа Ксенон и на Халогена Tа дано да няма проблем след това.. до тогава не смея да ги пускам !!
              Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от servosterzo Покажи съобщение
                на снимка 1 е смяната на фаровете за мъгла
                на снимка 2 е смяната на къси,дълги,габарит

                на снимка 1:
                (A) мъгла
                (B) къси
                (C) габарит
                (D) дълги
                отнасят се за фигура.11 , ноято е първата на страницата.

                Стара тема ама днес ми помогна , благодаря на колегата за инфото снимките ми помогнаха много !

                Comment


                • #23
                  И аз повдигам старата тема, но дано съм от полза на някого.
                  Трябваше да сменя преден габарит на 147 преди фейслифт и наистина видимостта към крушката не беше добра. За да си помогна пуснах телефона в режим на запис на видео с пусната светкавица и го вкарвах в отвора зад предния фар. Така през дисплея се виждат много добре всички отвори на крушките. Смяната им по този начин е много лесна и бърза.

                  Comment


                  • #24
                    Колеги , аз си правя всичко по фаровете с помоща на телефона- пускам камерата на видео със светкавица. Посочвам с камерата местото , на което работя под ъгъл , така че да виждам дисплея на телефона и така имам страхотна видимост.
                    P.s.: Сега видях , че и кошегата siraz до е описал по същия начин.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от joluesh Покажи съобщение
                      Колеги , аз си правя всичко по фаровете с помоща на телефона- пускам камерата на видео със светкавица. Посочвам с камерата местото , на което работя под ъгъл , така че да виждам дисплея на телефона и така имам страхотна видимост.
                      P.s.: Сега видях , че и кошегата siraz до е описал по същия начин.
                      Моите си ги сменям, без телефон, махам капака, бъркам, напипвам примерно тялото дето държи габарита, то има дръжка и извивам леко и дърпам и се вади. После обратно, гледам къде се намира долу/горе мястото на габарита от фара и така го вкарвам обратно и отново завъртам тялото за да закопчее. Станах спец по смяната на габарити, крушки и халогени. За фара е същото, гледаш къде се намира крушката, отпред през фара и действаш, махат се щипките и бой. Габарити и фарове смених за общо 20 мин. Халогените и те лесно се сменят, отвива се пластмасата под бронята, после се отвива стойката на халогена, сваля се халогена и се отваря, сменя се крушката и по обратният път отново. Не е трудно, но просто трябва да си спокоен човек и да не се нервиш и да нямаш много големи ръце, защото тогавае голям проблем, това въжи само за фаровете и габаритите. Фаровете за мъгла, лесно се сменят.


                      Comment


                      • #26
                        Явно съм пълен абдал щом само аз не успявам да се оправя след коментарите в тази тема. Тъпата, отвратителна скоба, до която едвам стигам с две от кебапчетата си на ръцете не мога да я премахна по никакъв начин. От малкото което успявам да видя в тая нечовешка теснотия, и от илюстрациите в книжката, оставам с впечатление, че "кукичките" в долния край играят ролята на панта, и аз трябва да откача скобата от горния и край. Но нямам идея как по дяволит да стане това. Купил съм две крушки, ще си ги държа в жабката, ако желае нека некой катаджия да я смени. АЗ НЕ МОГА!
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Горния край на скобата го натискаш напред и местиш наляво от снимката. После по обратния ред. Лесно е като го направиш 1-2 пъти.
                          sigpic Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115h.p.

                          Comment


                          • #28
                            Добре, че дойде един приятел та ми помогна. Сам въртех, суках.. нищо не направих. По принцип си джиткам без един габарит от година време, крушката я извадих некак си тогава, и така и не го смених. Лесно ли е поставянето или въобще да не си го поставям за цел ?

                            Comment


                            • #29
                              Ето поглед на захващането "отгоре" ако ще те улесни. Червеното е скобата. Сори за качеството, ама е изготвено с подръчни материали

                              Първоначално публикувано от Monteso Покажи съобщение
                              Добре, че дойде един приятел та ми помогна. Сам въртех, суках.. нищо не направих. По принцип си джиткам без един габарит от година време, крушката я извадих некак си тогава, и така и не го смених. Лесно ли е поставянето или въобще да не си го поставям за цел ?
                              След първия път ще го правиш за секунди, само се въоръжи с търпение и си подготви най-добрите псувни дето знаеш, че ще ти трябват.
                              Attached Files


                              Comment


                              • #30
                                Да, със скобата май ще се оправям занапред. Така като ми покаже нещо схващам, но сам да го измисля.... абсурд! За габарита малко повече инфо може ли да дадете как се поставя ?

                                Comment

                                Working...
                                X